Vodafone Romania lanseaza Asigurarea Mobila

iunie 01 12:40 2009

Conform unui comunicat de presa remis redactiei CorporateNews, Vodafone
Romania anunta lansarea serviciului Asigurarea Mobila Vodafone, prin care
clientii serviciilor pe baza de abonament, ai ofertei Vodafone Avantaj si
Vodafone Acasa isi pot asigura telefonul mobil sau orice dispozitiv de
conectivitate mobila – modem USB, in caz de furt sau distrugere. Noul
serviciu este disponibil, incepand de astazi, pentru toti clientii Vodafone
care incheie un nou abonament sau la achizitionarea unui nou telefon mobil
sau modem USB.

"Asigurarea Mobila Vodafone este un serviciu inovator, care ofera
clientilor acoperirea costurilor pentru inlocuirea telefonului sau a
modemului de date mobile, in situatia in care acesta a fost furat sau
deteriorat. Astfel, oriunde s-ar afla, in tara sau in strainatate, clientii
nostri pot preveni costuri suplimentare nedorite si au siguranta ca vor
primi, in cel mai scurt timp, un nou dispozitiv pe care sa il foloseasca in
continuare”, a spus Karsten Wildberger Chief Commercial Officer,
Consumer Business Unit, Vodafone Romania.

Clientii Vodafone pot opta pentru unul din cele doua tipuri de asigurare
disponibile, Standard, cu 1,99 euro / luna sau Premium, cu o taxa lunara de
2,99 euro. Tariful lunar al asigurarii va fi inclus in factura Vodafone.
Asigurarea Standard acopera situatiile in care telefonul mobil sau
dispozitivul de date este furat sau distrus, acesta fiind inlocuit cu unul
similar, cu valoare de pana la 1000 de euro.

Asigurarea Premium acopera in plus si situatiile de defectiuni accidentale
provocate prin contactul cu diverse lichide, telefonul deteriorat sau furat
fiind inlocuit cu unul similar, in limita valorii de 1500 de euro. De
asemenea, pentru beneficiarii Asigurarii Premium, Vodafone va rambursa suma
corespunzatoare apelurilor neautorizate efectuate de pe telefonul mobil
furat sau a utilizarii serviciilor de date prin modemul de date, in limita
a 500 de euro.

Polita de asigurare pentru noul serviciu este furnizata de catre ACE
European Group Ltd si se reinnoieste automat, in fiecare luna, pe o
perioada maxima de 5 ani.

In situatia neplacuta a furtului sau distrugerii telefonului mobil,
clientii Vodafone au la dispozitie o procedura simpla prin care pot
solicita o despagubire. Pentru a beneficia de avantajele oferite de
Asigurarea Mobila Vodafone, utilizatorii trebuie sa parcurga urmatorii
pasi: sa solicite catre Vodafone Romania blocarea SIM-ului, in cazul
furtului sau disparitiei telefonul mobil sau a cardului de date, in maxim
24 de ore de la producerea incidentului si sa reclame imediat incidentul la
politie; sa solicite Administratorului politei o despagubire in maxim 7
zile de la constatarea furtului sau a distrugerii telefonului mobil /
modemului USB. Clientii Vodafone au la dispozitie numarul de telefon +40 21
380 85 00, fie ca se afla in Romania sau in afara tarii.

In cazul schimbarii telefonului mobil sau a modemului USB, avantajele
Asigurarii Mobile Vodafone sunt transferate pentru noul dispozitiv, dupa
notificarea Vodafone de catre client si inregistrarea noului aparat in
polita de asigurare…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories: