MyCloset.ro, business online, de la vanzarea unei retele de cartier

iulie 13 16:00 2009

MyCloset.ro, unul dintre cele mai mari site-uri locale de comert online cu
imbracaminte, a fost lansat in urma cu doi ani de trei tineri antreprenori,
fiecare in varsta de 25 de ani, scrie Wall-Street.

In primul an de la lansare, MyCloset.ro nu a obtinut profit.

“Am inregistrat o crestere anul acesta fata de anul trecut. De
exemplu, in luna iunie am crescut cu 20% fata de mai, iar cresterea se
explica prin publicitatea mai agresiva si mai diversificata”, a
declarat Remus, unul dintre actionarii MyClose.ro.

Pentru 2009, antreprenorii Mihai, Remus si Dan isi propun o constanta a
profitului operational si extinderea cotei de piata implicit prin
extinderea canalelor de promovare. “Vrem sa ne mentinem un ritm de
crestere lunar de 20% pentru a atinge o cifra de afaceri de un milion de
dolari la sfarsitul lui 2010. Odata cu atingerea acestui prag vom fi
dispusi sa vindem site-ul MyCloset.ro”, a declarat Remus, visand deja
la al doilea exit din viata sa…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories: