Samsung Electronics si clubul de fotbal Chelsea continua colaborarea

iulie 17 11:40 2009

Samsung Electronics si clubul de fotbal Chelsea confirma extinderea
colaborarii lor pana la sfarsitul sezonului din 2012/2013, se arata intr-un
comunicat de presa remis redactiei CorporateNews.

Samsung a fost sponsorul oficial al clubului Chelsea din anul 2005, iar
noul acord de parteneriat va cunoaste o imbunatatire semnificativa a
beneficiilor strategice ale ambelor parti, incluzand drepturi si
oportunitati aditionale care permit celor doua organizatii sa-si
construiasca propriul succes ca si parteneri globali de marketing.

Tricoul Chelsea va continua sa poarte logo-ul Samsung. De asemenea,
Samsung va beneficia de drepturi extinse de sponsorizare incluzand accesul
la jucatorii Chelsea pentru scopuri de marketing si de exclusivitate pentru
toate produsele electronice de consum (camere digitale, telefoane mobile
sau echipamente IT).

SH Shin, President & CEO Samsung Electronics Europa a declarat ca
”Parteneriatul nostru cu Chelsea este deja foarte eficient pentru
ambele parti; a crescut gradul de notorietate a marcii premium pe care o
oferim, fapt ce a contribuit semnificativ la cresterile inregistrate in
vanzari si la cota de piata in arii cheie ale business-ului nostru – in mod
special in Anglia, unde cifra noastra de afaceri s-a dublat in ultimii
cinci ani si unde am devenit recunoscuti de catre un numar cat mai mare de
persoane precum o marca premium”.

”In timpul acestei perioade, Chelsea s-a bucurat de foarte mult
success pe teren, inregistand o crestere de 400% a bazei lor de fani la
nivel global si dublandu-si in acelasi timp cifra de afaceri. Credem ca
parteneriatul extins va ajuta ambele parti sa lucreze impreuna pentru
dezvoltarea lor globala”.

Peter Kenyon, Chelsea FC Chief Executive a comentat ”Relatia noastra
este mult mai importanta decat un aranjament conventional de sponsorizare.
Chiar daca aceasta reinnoire reprezinta un plus de valoare excelent,
pentru Chelsea este mai mult decat atat – este un parteneriat veritabil
intre doua organizatii de succes pe scara globala, ale caror puncte forte
si ambitii se completeaza reciproc”.

”Reinnoirea parteneriatului nostru este un pas important si suntem
multumiti sa oferim drepturi aditionale pentru ca Samsung sa le poata
folosi in arii cheie ale business-ului lor. Privim cu mare entuziasm
continuarea parteneriatului si anticipam succesul mutual datorat
extinderii relatiei noastre”.

”Mai mult, reafirma pozitia Chelsea pe piata de business si a
sponsorizarilor precum unul dintre liderii din fotbal si demonstreaza ca
investitia in aceste vremuri este cheia catre crestere”.

Samsung considera parteneriatul cu FC Chelsea precum o relatie aflata in
etapa de pioneriat in ceea ce priveste stabilirea de noi standarde in
sponsorizarea din domeniul sportiv. Parteneriatul reprezinta o alianta
strategica benefica intre doua organizatii care impartasesc multe
caracteristici comune – ambele gandesc anticipativ, inovator si au succes
atat pe scara locala, cat si pe cea internationala, experimentand niveluri
impresionante de crestere in ultimii ani.

Samsung este un sponsor de top al Jocurilor Olimpice pana in 2016, in timp
ce parteneriatul cu Chelsea a fost numit ”Cea mai buna sponsorizare a
unei echipe de sport” in 2007 si ”Cea mai bine integrata
Campanie de Marketing in domeniul sportului” in 2008, la
prestigioasele premiii Sports Industry Awards, ce a recunoscut campania
bine executata si a crescut foarte mult gradul de notorietate al marcii…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories: