CG&GC, rezultatele analizei financiare in urma strategiei de business inceputa in 2008

septembrie 30 14:20 2009

Compania CG&GC anunta rezultatele analizei financiare in urma
strategiei de business inceputa in 2008, se arata intr-un comunicat de
presa remis redactiei.

In urma analizei financiare a rezultatelor din primele 8 luni ale acestui
an, conform cu strategia firmei lansata in august 2008 aplicata pentru
aceasta perioada de criza economica, managementul companiei a luat decizia
unei reorganizari temeinice.

Astfel, Departamentul de Proiecte Speciale si cel de Vanzari Servicii din
Bucuresti s-au unit sub forma unei noi structuri pentru a putea deservi
schimbarile din piata IT&C si pentru a putea raspunde si exploata mai
bine putinele oportunitati din piata, la acest moment. Noua structura se
numeste Departamentul Vanzari Servicii si va fi condus de Andrei Cepoi.

"La momentul actual, fata de vanzarile de echipamente, vanzarile de
servicii sunt in continua crestere asigurand sustenabilitatea companiei din
punct de vedere al marjei de profit. Pentru anul 2009 ne-am planificat o
cifra de afaceri de 2.200.000 euro pentru toata gama de servicii
(consultanta, service, implementare si dezvoltare de solutii software). Din
aceasta cifra de afaceri, Departamentul Vanzari Servicii si-a propus
semnarea pana la sfarsit de an a unor contracte in valoare de minim 700.000
euro", declara Cornel Giurgea, CEO – CG&GC.

"Cresterea de 86 % la vanzarea de servicii pentru primele 8 luni,
este peste planificarea propusa la inceputul anului, respectiv de 80%.
Societatile au nevoie in continuare de reducere de costuri, acestea s-au
facut deja de marea majoritate a managerilor din bugetele de protocol,
marketing, training, adminsitrativ. Externalizarea diverselor servicii
interne firmei, la acceasi calitate cu costuri mai mici decat cele interne,
reprezinta o noua etapa, unde CG&GC este pregatita sa ofere solutii
viabile”, declara Andrei Cepoi.

La inceputul anului, anuntam un plan de vanzari pentru 2009, pesimist, cu
o cifra de afaceri de 17 milioane de euro, ceea ce reprezenta o scadere de
aprox 26% fata de realizarea din 2008. Dupa primele 8 luni ale acestui an
realitatea pietei ne-a condus catre o cifra de afaceri de numai 4.640.104
euro fata de 14.555.517 euro pentru aceeasi perioada a anului 2008, scadere
datorata in special lipsei de proiecte din zona Government. Pe segmentul
de vanzari directe pentru clientii IMM, scaderea cifrei de afaceri YTD 2008
fata de 2009 a fost de numai 40%, peste rezultatele firmelor care lucreaza
in domeniul retail sau distributie.

“Pentru aceasta perioada, politica noastra de HR este indreptata in
primul rand pentru pastrarea resurselor umane existente in firma, punand
accent pe eficientizarea departamentelor, relocarea angajatilor la nivel
intern, lucru in echipe. In urma selectiei personalului am ales acei
angajati implicati, capabili si certificati, care se pliaza pe cerintele si
nevoile companiei, dar binenteles ca am avut si reduceri de personal acolo
unde rezultatele erau slabe, unde angajatii nu s-au putut acomoda noului
nostru model de business bazat pe mult mai multa actiune si adaptare la
conditiile pietei. Am facut reduceri de personal si de costuri in mod
special in departamentul administrativ, am inchis activitatea de retail
din 4 magazine”, declara oficialul companiei.

Daca la inceputul anului compania avea 200 de angajati, am luat masuri de
reduceri de personal datorita situatiei economice actuale, ajungand astfel
la o cifra de 176 de angajati pe grupul de firme CG&GC, cu o medie de
varsta matura, de 34 de ani…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories: