Promotiile mentin de Sarbatori nivelul vanzarilor in telecom

decembrie 15 11:40 2009

Cu toate ca sectorul telecom a fost mai ferit de criza, concurenta acerba
de pe aceasta piata se reflecta in ofertele tot mai competitive ale
furnizorilor, care par sa se intensifice spre finalul anului –
perioada care este caracterizata, fara promotiile speciale, de o evolutie
mai lenta a vanzarilor.

”Faptul ca recesiunea nu s-a facut simtita atat de puternic precum
se astepta in sectorul telecom nu inseamna ca operatorii de pe aceasta
piata vor inregistra aceleasi cresteri ca in anii trecuti. Batalia se da
pentru atragerea de noi clienti, dar mai ales pe fidelizarea celor deja
existenti, iar acest lucru se poate realiza oferindu-le oamenilor ceea ce
cauta cel mai mult in aceasta perioada: reduceri, gratuitati, preturi mici,
chiar si cu riscul de a micsora temporar marjele de profit”, a
declarat Dinu Malacopol, CEO al Digital Cable Systems…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories: