Piata de promotii prin SMS: Peste 1 mil. euro in 2009

februarie 16 12:21 2010

Anul trecut, premiile campaniilor prin sms au fost de peste 25 de milioane
de lei, pentru participarea la aceste promotii fiind trimise peste 20
milioane de mesaje, cele mai populare concursuri fiind la tigari si bauturi
racoritoare, potrivit unei monitorizarii a pietei promotiilor prin sms in
2009, realizate de Voxline Communication, companie ce furnizeaza servicii
de marketing pe mobil.

Firma a monitorizat in 2009 peste 60 de campanii de marketing prin sms,
realizate de 35 de companii, numar asemanator cu promotiile desfasurate in
2008.

“Valoarea pietei de promotii cu participare prin sms, raportat doar
la numarul de mesaje tranzitate, la care adaugam costul mediu de realizare
a aplicatiilor si un cost mediu de abonament lunar ar depasi un milion euro
in 2009, cea mai mare valoare anuala inregistrata de acest tip de actiuni
care folosesc marketingul mobil”, a declarat Dan Virtopeanu, director
general al Voxline Communication…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories: