Xerox, de şase ani marca de hârtie numărul 1 în Europa

februarie 03 13:20 2010

Xerox este marca de hârtie numărul unu în Europa, pentru al şaselea an consecutiv, conform unui studiu efectuat de institutul suedez de cercetare Opticom International Research. Sondajul a fost realizat în şapte ţări europene, pe un eşantion de 4000 de companii care utilizează frecvent hârtie pentru birou.
Indicele Opticom de calcul al valorii mărcii (Brand Equity Index – BEI) reprezintă o abordare completă a strategiei de branding a unei companii. Acest indice evaluează impactul fiecărei mărci de hârtie pentru birou, poziţionează brandurile de top prin comparaţie directă şi ia în calcul succesul fiecărei strategii individuale de branding de-a lungul timpului. Pentru stabilirea clasamentului, BEI utilizează patru criterii: recunoaşterea spontană a mărcii, ordinea în top-of-mind, calităţi şi asocieri, respectiv loialitatea utilizatorilor.
De-a lungul timpului, Xerox şi-a construit reputaţia de brand inovator, care stabileşte standardul de excelenţă în industria hârtiei. Experienţa vastă a companiei – atât în domeniul tehnologiei imprimării, cât şi în cel al producerii suporturilor de imprimare – reprezintă un sprijin continuu pentru clienţi, care primesc întotdeauna modelul de hârtie potrivit pentru fiecare aplicaţie în parte, astfel încât să-şi mărească productivitatea şi să-şi păstreze standardele de calitate.
Hârtia de birou Xerox este disponibilă în două variante: gama de hârtie albă – Exclusive, Premier, Business, Laserprint, Transit, şi o gamă completă de hârtie reciclată – Recycled Supreme (produsă 80% din materiale reciclate), Recycled+ (produsă 100% din materiale reciclate) şi Recycled – hârtie colorată Recycled Symphony şi, nu în ultimul rând, Colotech+ Recycled, un model special creat pentru imprimarea digitală color.

Articole similare:

  1. eMAG combate criza cu un sistem de rate
  2. Panasonic LUMIX DMC-TZ10, un veritabil hibrid foto/video
  3. Studiu trafic.ro

. Citeste tot la xtrempc.ro.

  Categories: