Ce face Microsoft pentru a castiga potentialii clienti? Ii trimite la scoala

martie 10 11:01 2010

In toamna anului trecut, inante de inceputul comercializarii sistemului de
operare Windows 7, filiala locala a Microsoft, cel mai mare producator de
software la nivel mondial, a lansat o serie de evenimente prin care
reprezentantii companiei americane se pot intalni cu cei ai potentialilor
clienti pentru a-si prezenta produsele si serviciile.

Scoala de Eficienta, un proiect lansat in septembrie anul trecut, inainte
de aparitia pe piata a celui mai nou sistem de operare Microsoft, este o
adaptare locala a campaniei globale „The New Efficiency”, prin
care producatorul de software prezinta partenerilor si posibililor clienti
politici de securitate a echipamentelor, cum sa-si gestioneze
infrastructura IT si bazele de date, dar si cum sa-si implementeze produse
noi.

Evenimentele care sunt gratuite se desfasoara atat online, cat si offline,
ponderea fiind de 70% sesiuni online si 30% offline…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories: