Cum se lupta Romtelecom sa vanda servicii pe online

aprilie 19 09:20 2010

Deoarece segmentul achizitiilor online este abia la inceput in Romania,
foarte multi cumparatori preferand sa achizitioneze din magazinele clasice,
majoritatea jucatorilor din zona de comert electronic, inclusiv cei din
telecom sunt nevoiti sa ofere cadouri pentru a stimula achizitiile pe
internet, declara Oana Solca, sef de propuneri online si dezvoltare web la
Romtelecom, cel mai important operator de telefonie fixa pe piata locala.

“Evident ca se poate vinde si fara a oferi diferite cadouri, dar
credem ca astfel de bonusuri stimuleaza clientii sa foloseasca acest
instrument aflat la inceput de drum. In Romania, lumea nu este obisnuita cu
achizitiile online si toate campaniile acestea sunt facute pentru a
directiona cat mai multi clienti spre online si pentru a trece cat mai
multe operatiuni in online. Este un cost pe care ni-l asumam", a
afirmat Oana Solca, managerul care s-a ocupat de lansarea magazinului
online al Romtelecom la jumatatea lui martie…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories: