Clientii Romtelecom si Cosmote, incurajati sa vorbeasca mai mult intre ei

iunie 07 13:00 2010

Romtelecom si Cosmote Romania si-au unit fortele pentru o initiativa comuna
prin care le ofera clientilor noi beneficii: posibilitatea de a vorbi si
mai mult intre cele doua retele.

Initiativa va fi implementata in doua faze: incepand de astazi, 7 iunie,
clientii Romtelecom, rezidentiali sau companii, pot vorbi in reteaua
Cosmote, la tarifele din retea, iar in aproximativ o luna clientii Cosmote
vor putea vorbi si ei mai mult catre reteaua Romtelecom, se arata intr-un
comunicat de presa remis redactiei.

De astazi, toate abonamentele de voce fixa Romtelecom ofera acelasi tarife
pentru apelurile catre reteaua mobila Cosmote ca si pentru apelurile in
reteaua Romtelecom, astfel ca abonatii Romtelecom se vor bucura de aceleasi
beneficii, indiferent daca apeleaza numere fixe Romtelecom sau numere
mobile din reteaua Cosmote. In functie de abonamentul folosit, clientii
Romtelecom au incluse in abonamente pana la mii de minute lunar pentru
apelurile catre retele fixe nationale si Cosmote, sute de minute incluse
pentru convorbiri catre alte retele mobile nationale, tarife locale pentru
apelurile internationale. Cosmote va oferi in aproximativ o luna beneficii
similare tuturor clientilor Cosmote care vor apela reteaua fixa
Romtelecom.

„Oamenii au nevoie sa comunice fara limite sau constrangeri si noi
intelegem asta mai bine decat oricine. Suntem bucurosi sa anuntam
initiativa comuna a Cosmote si Romtelecom, una dintre cele mai avantajoase
solutii de comunicare mobil-fix de pe piata prin care clientii celor doua
companii vor putea vorbi chiar mai mult intre ei. Noua oferta a fost creata
special pentru confortul financiar al clientilor nostri. In urma acestei
initiative comune, cele doua companii impreuna vor servi cea mai mare
comunitate de telecom in termeni de servicii de voce mobila si fixa,”
a declarat Stefanos Theocharopoulos, CEO Cosmote Romania.

„Principiul „mai multe beneficii la acelasi pret” se
incadreaza in strategia urmata in ultimii trei ani, Clientul pe locul1. De
asemenea, anticipand nevoile si dificultatile cu care se confrunta clientii
nostri in aceasta perioada dificila de criza economica, am luat decizia de
a-i sustine prin diferite initiative. Cu aceasta prima initiativa, extindem
si la reteaua Cosmote beneficiile pe care clientii le au cand vorbesc in
reteaua Romtelecom. In functie de obiceiurile de consum ale clientilor
nostri, acestia pot economisi chiar si 30% din valoarea lunara a
facturilor,” a declarat Yorgos Ioannidis, director general
Romtelecom.

Tarifele existente pentru telefonie fixa in Romtelecom raman neschimbate
iar adaugarea noilor beneficii nu va necesita semnarea unui nou contract.
Minutele incluse in abonamente pentru efectuarea de apeluri in retea pot fi
utilizate de acum inainte si pentru apelurile catre reteaua mobila Cosmote.
Dupa consumarea minutelor incluse, toate apelurile catre reteaua mobila
Cosmote vor fi tarifate ca apeluri in reteaua Romtelecom si, in functie de
tipul de abonament, pot avea chiar tarife zero.

O oferta similara va fi disponibila pentru clientii Cosmote in aproximativ
o luna, astfel ca toate apelurile initiate din reteaua Cosmote catre
reteaua fixa Romtelecom vor fi tarifate ca apeluri in reteaua proprie.
Astfel, in functie de planul tarifar, clientii Cosmote vor beneficia de
convorbiri foarte accesibile sau chiar gratuite in reteaua Romtelecom.
Aceasta oferta se aplica pentru apelurile catre numerele de telefonie fixa
ale Romtelecom.

Romtelecom ofera cinci abonamente principale clientilor rezidentiali si
douasprezece abonamente pentru companii, gandite pentru a raspunde nevoilor
specifice fiecarei categorii de clienti, cu sute de minute incluse si chiar
si convorbiri nelimitate in retea si catre Cosmote. Romtelecom este
singurul operator telecom care ofera automat si gratuit clientilor business
acordul privind nivelul calitatii serviciului (SLA- service level
agreement)…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories: