Au fost vandute 2,1 miliarde de topuri de hârtie cu certificat de calitate ColorLok

februarie 22 17:00 2012

HP anunță că, de la iniţierea programului   ColorLok de certificare a calităţii hârtiei de imprimare în 2008, 2,1 miliarde de astfel de topuri de hârtie s-au vândut la nivel mondial, o creştere semnificativă faţă de cele  1,3 miliarde vândute până în luna martie 2011.

Standardul ColorLok include diferite tipuri de hârtie care au fost tratate cu aditivi speciali pentru a asigura un timp mai rapid de uscare a cernelii, culori mai vii și un negru mai intens. Creşterea numărului de producători care au inclus hârtie ColorLok în portofoliul lor de produse  – incluzând o varietate de hârtie de uz general pentru companii – semnalează o îmbunătățire considerabilă a calității hârtiei utilizate la nivel global.

Tehnologia ColorLok contribuie  la creșterea calității hârtiei produse în lume”, a declarat Larry Tracy, director ColorLok în cadrul HP. „Consumatorii apreciază modul în care această tehnologie îmbunătăţeşte procesul de imprimare, impulsionând astfel un număr tot mai mare de companii să încorporeze tehnologia ColorLok în hârtia pe care o produc.

Disponibilitatea tot mai mare a acestui tip de hârtie se datorează unor parteneri precum Domtar și JK Paper Ltd., ce folosesc tehnologia ColorLok pentru toate tipurile de hârtie din portofoliile lor omonime, transformând-o astfel într-o caracteristică obișnuită a ofertei lor de hârtie. În prezent, la nivel mondial există aproximativ 220 de mărci diferite de hârtie fabricate utilizând tehnologia ColorLok.

Programul ColorLok pentru hârtie s-a extins de curând cu un nou membru, Inapa, unul din cei mai mari comercianți de hârtie din Europa.

Inapa are onoarea să anunțe că gama noastră de hârtie Tecno include acum tehnologia ColorLok, asigurând astfel un negru mai intens, culori mai vii şi un timp de uscare mai rapid pentru imprimarea cu jet de cerneală”, a declarat Antoine Lequitte, director, Sourcing and Marketing Inapa. „Hârtia Inapa Tecno este recunoscută de specialiști pentru calitatea sa, oferind cele mai înalte standarde pentru o imprimare excelentă.

Antalis International, unul din cei mai mari comercianți de hârtie din Europa, va introduce, începând cu această toamnă, tehnologia ColorLok în marca sa proprie „Image Impact” de hârtie de tip A.

Antalis a decis să adopte tehnologia ColorLok, recunoscând astfel cât este de important să le asigurăm clienţilor noştri cea mai bună experienţă de imprimare”, a declarat Xavier Jouvet, director de marketing și achiziție în cadrul grupului Antalis International. „Noi suntem convinşi că tehnologia ColorLok reprezintă o parte importantă din această experienţă.”

Mondi Uncoated Fine Paper, un important producător de hârtie din Europa, și-a extins gama de produse ce respectă tehnologia ColorLok cu tipurile de hârtie NAUTILUS SuperWhite, IQ appeal și MAESTRO bulky.

Există o diferență vizibilă între imprimarea cu jet de cerneală pe hârtie conformă standardului ColorLok şi imprimarea pe hârtie obişnuită”, a declarat Johannes Klumpp, director de marketing și vânzări al Mondi Uncoated Fine Paper. „Faptul că am investit în tehnologia ColorLok pentru a ne mări gama de hârtie fină neacoperită reprezintă, fără îndoială, un plus de valoare pentru clienţii noştri.

Tehnologia ColorLok poate fi identificată de clienţi datorită unui sigiliu de calitate pe care aceștia îl pot căuta la diverse mărci. Acest sigiliu reprezintă, pentru consumatori, garanţia că hârtia pe care o folosesc, indiferent că este produsă pentru uz general sau din materiale reciclate, are performanțele și atributele de calitate ColorLok.

. Citeste tot la pcworld.ro.

  Categories: