Ericsson asigura 50% din traficul mondial generat de smartphone-uri

martie 06 13:00 2012

Ca urmare a popularităţii în creştere a dispozitivelor inteligente, a numărului tot mai mare de reţele de broadband şi a serviciilor de cloud, utilizatorii individuali, companiile şi societatea în general devin din ce în ce mai conectate la Internet. Pentru a răspunde cerinţelor acestora în mod eficient sunt necesare însă o experienţă de utilizare de calitate, noi modele de asigurare a veniturilor și utilizarea optimă a resurselor de procesare existente. Tocmai de aceea, Ericsson dezvoltat conceptul Network-enabled cloud, încercând astfel să îmbine și să susțină dezvoltarea comună a tehnologiilor de cloud computing și a rețelelor telecom.

 

Un studiu realizat de Ericsson în rândul companiilor a arătat că 78% dintre respondenţi consideră că lucrează mai eficient atunci când au acces la Internet prin broadband mobil, în timp ce 92% dintre ei spun că au nevoie de conexiuni de broadband mobil oriunde s-ar afla.

 

Platforma Network-enabled Cloud a Ericsson combină elementele existente astăzi în lumea telecom pentru a îmbunătăţi semnificativ calitatea experienţei, pentru a crea oportunităţi noi de business şi pentru a reduce atât timpul scurs între momentul proiectării unui produs şi lansarea sa pe piaţă, cât şi costurile operatorilor.

 

Hans Vestberg, preşedinte şi CEO al Ericsson, a declarat: „Networked-enabled Cloud reprezintă o nouă cale de dezvoltare a industriei telecom, valorificând abilităţile de bază ale operatorilor pentru a crea oportunităţi noi de business.

 

Abordarea Ericsson de cloud constă în 5 paşi diferiţi:

Conectare: Ericsson consideră că trebuie să asigure conectivitate permanentă, de oriunde şi în orice moment, precum şi o experienţă excepţională de utilizare prin reţele de telefonie mobilă de mare capacitate. Tocmai de aceea 50% din traficul mondial generat de smartphone-uri este susţinut de reţele implementate de Ericsson

Control: Administrarea integrată a reţelelor şi a soluţiilor de cloud prin implementarea unor acorduri clare de garantare a calităţii serviciilor poate îmbunătăţi eficienţa operaţiunilor de zi cu zi ale furnizorilor de servicii telecom.

Procesare: Conceptul Ericsson de cloud presupune o serie de abilităţi integrate ce pot fi activate în mod dinamic printr-o infrastructură telecom complexă şi performantă.

Creare: Ericsson pune la dispoziţia companiilor soluţii de comunicaţii unificate sau Software-as-a-service şi susţine servicii noi pentru o creştere mai rapidă a business-ului.

Personalizare: Compania oferă servicii profesionale complete avand peste 900 milioane de abonaţi în reţelele administrate de Ericsson în jurul lumii

. Citeste tot la pcworld.ro.

  Categories: