Prin utilizarea soluţiilor analitice de voce, companiile pot îmbunătăţi rata de retenţie a clienţilor

august 21 16:00 2013

Stire it de ultima ora: Prin utilizarea soluţiilor analitice de voce, companiile pot îmbunătăţi rata de retenţie a clienţilor

Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business, dezvoltate pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor, estimează că, prin utilizarea soluţiilor analitice de voce, companiile pot reduce rata de abandon a clienţilor cu până la 5% pentru fiecare milion de apeluri analizate. Acest lucru se datorează mijloacelor performante de monitorizare şi de… Citeste toata stirea it Prin utilizarea soluţiilor analitice de voce, companiile pot îmbunătăţi rata de retenţie a clienţilor la computerworld.ro.

Urmareste stirile IT si pe Facebook la adresa de web https://www.facebook.com/StiriITC si pe Twitter la adresa https://twitter.com/stiri_itc_ro. Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea.  Nu rata ultimele stiri it. Vezi titlurile cele mai importante in sectiunea de mai jos.

  Categories: