1 din 4 clienti are experiente neplacute cu furnizorii de servicii. Care sunt problemele

octombrie 16 17:49 2013

Stire din categoria General: 1 din 4 clienti are experiente neplacute cu furnizorii de servicii. Care sunt problemele


Peste 30% dintre respondenti admit ca,
in perioada recesiunii, furnizorii de servicii au incercat sa
imbunatateasca serviciile pentru clienti si modul de relationare cu
acestia. Cu toate acestea, zilnic, 25% dintre clienti au o experienta
mai putin placuta cu furnizorii de servicii.


Principalele probleme
intampinate de clienti sunt: timpul lung de raspuns, informatii
incomplete, pasarea responsabilitatilor de la un om la altul si
intarzierea solutionarii, oferirea unei solutii care nu raspund
nevoii clientului, se arata in studiul “Satisfactia clientilor cu…

[ Citeste articolul pe DailyBusiness.ro ]

. Citeste toata stirea 1 din 4 clienti are experiente neplacute cu furnizorii de servicii. Care sunt problemele la dailybusiness.ro.

Urmareste site-ul nostru si pe Facebook la adresa de web https://www.facebook.com/StiriITC si pe Twitter la adresa https://twitter.com/stiri_itc_ro. Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea. Nu rata celelalte stiri din aceasta categorie. Vezi titlurile principalelor stiri din categoria General.