Moş Crăciun a devenit acţionar: Cum îşi promovează un magazin din România campania de …

decembrie 16 11:24 2013

Stire din categoria Internet: Moş Crăciun a devenit acţionar: Cum îşi promovează un magazin din România campania de …

Magazinul de echipamente foto-video F64 a dezvaluit identitatea noului sau actionar surpriza, fiind vorba despre Mos Craciun. Asa-zisa „vanzare catre un investitor strain”, anuntata de companie saptamana trecuta, este o actiune care face parte din campania de Sarbatori.
F64 devine in luna decembrie „Magazinul lui Mos Craciun”, campanie prin care se vor strange daruri pentru copiii defavorizati. „Astfel, toti clientii si nu numai, sunt asteptati in magazinul F64 din B-dul Unirii nr. 45, pentru …. Citeste toata stirea Moş Crăciun a devenit acţionar: Cum îşi promovează un magazin din România campania de … la romanialibera.ro.

Urmareste stirile din Internet si pe Facebook la adresa de web https://www.facebook.com/StiriITC si pe Twitter la adresa https://twitter.com/stiri_itc_ro. Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea.  Nu rata celelalte stiri din categoria Internet. Vezi titlurile cele mai importante de mai jos.