Cum pot companiile să măsoare nivelul de satisfacție a clienților în social media

aprilie 29 14:00 2014

Stire it de ultima ora: Cum pot companiile să măsoare nivelul de satisfacție a clienților în social media

Ținând cont că peste 55% dintre clienții cu vârste între 25 și 34 de ani preferă rețelele de socializare ca mijloace de interacțiune cu companiile private, managerii departamentelor de servicii pentru clienți sunt nevoiți să își adapteze instrumentele de monitorizare pentru ca acestea să fie conforme cu obiectivele de performanță în ceea ce privește nivelul… Citeste toata stirea it Cum pot companiile să măsoare nivelul de satisfacție a clienților în social media la computerworld.ro.

Urmareste stirile IT si pe Facebook la adresa de web https://www.facebook.com/StiriITC si pe Twitter la adresa https://twitter.com/stiri_itc_ro. Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea.  Nu rata ultimele stiri it. Vezi titlurile cele mai importante in sectiunea de mai jos.