2020, anul in care experienta cu brandul va fi mai importanta decat pretul si produsul in sine

septembrie 10 19:28 2014

Stire din categoria General: 2020, anul in care experienta cu brandul va fi mai importanta decat pretul si produsul in sine

86% din consumatorii care suna companiile ajung sa fie directionati catre modulul de apel in asteptare, in timp ce 75% considera optiunea call-back a fi extrem de atractiva. Pornind de la aceasta premisa si de la faptul ca functionalitatea call-back duce la scaderea numarului de apeluri abandonate cu 32%, cei mai importanti jucatori din domeniu optimizeaza constant canalele de comunicare cu clientii.


Se estimeaza ca pana in 2020 experienta
clientului cu brandul va surclasa pretul si produsul sau serviciul
oferite, din perspectiva de diferentiator strategic.

Contact centere din intreaga lume deja
investesc in agenti virtuali ("Intelligent Virtual Agent" IVA),
datorita…

[ Citeste articolul pe DailyBusiness.ro ]

. Citeste toata stirea 2020, anul in care experienta cu brandul va fi mai importanta decat pretul si produsul in sine la dailybusiness.ro.

Urmareste site-ul nostru si pe Facebook la adresa de web https://www.facebook.com/StiriITC si pe Twitter la adresa https://twitter.com/stiri_itc_ro. Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea. Nu rata celelalte stiri din aceasta categorie. Vezi titlurile principalelor stiri din categoria General.