Review NVIDIA GeForce GTX 980 – GIGABYTE G1 Gaming

septembrie 19 05:30 2014

Oculus VR

 
Oculus VR nu este o tehnologie Nvidia, dar este normal ca acestia sa lucreze indeaproape cu producatorii acestei tehnologii pentru a imbunatati experienta utilizatorilor, tinand cont ca s-ar putea sa vorbim despre una dintre cele mai revolutionare tehnologii din ultimii ani. Nu v-am mai povestit pana acum despre Oculus pentru ca nu vroiam sa raman cu o impresie negativa testand tehnologia intr-un stadiu incipient. Am avut insa sansa sa vad cateva demo-uri de Eve Valkyrie si Unreal Engine 4 rulate pe GTX 980 si a doua generatie de Oculus VR si pot spune ca am ramas placut impresionat, mai ales de catre demo-ul Unreal Engine 4.

Una dintre tehnologiile la care cele doua echipe au lucrat impreuna este Asynchronous Warp, adica o modalitate de a pregati un cadru inainte ca acesta sa fie afisat bazat pe predictia directiei miscarii capului de catre utilizator. Momentan cred ca este prea devreme sa dam un verdict in acest caz, insa pot sa va spun cu mana pe inima ca Unreal Engine 4 arata cat se poate de impresionat folosind Oculus VR.
 

VR1

VR2

VR3

VR4

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32

  Article "tagged" as:
  Categories: