Motivul neobisnuit pentru care a fost sanctionat la job un operator de call center

noiembrie 03 14:32 2014

Stire din categoria General: Motivul neobisnuit pentru care a fost sanctionat la job un operator de call center

Cand vine vorba de greseli la locul de munca, pana si un robot poate fi santionat.


Un angajat al call center-ului Departamentului de Sanatate din New York a primit o supendare de 20
de zile, dupa ce a raspuns la apeluri folosind o voce de robot.

In decizia de suspendare a lui Ronald
Dillon se mentioneaza ca acesta i-a vorbit unui client pe un ton lent si monoton. …

[ Citeste articolul pe DailyBusiness.ro ]

. Citeste toata stirea Motivul neobisnuit pentru care a fost sanctionat la job un operator de call center la dailybusiness.ro.

Urmareste site-ul nostru si pe Facebook la adresa de web https://www.facebook.com/StiriITC si pe Twitter la adresa https://twitter.com/stiri_itc_ro. Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea. Nu rata celelalte stiri din aceasta categorie. Vezi titlurile principalelor stiri din categoria General.