Interviu cu seful Lenovo: Romanii aleg fie produse foarte scumpe, fie chilipiruri, dar sunt extrem de sensibili la pret. Fenomenul promotii dupa promotii, reduceri peste reduceri trebuie sa dispara

noiembrie 15 21:16 2015

Stire it de ultima ora: Interviu cu seful Lenovo: Romanii aleg fie produse foarte scumpe, fie chilipiruri, dar sunt extrem de sensibili la pret. Fenomenul promotii dupa promotii, reduceri peste reduceri trebuie sa dispara

Fenomenul promotii dupa promotii, care a pus stapanire pe comertul din Romania inca din urma cu cativa ani, o data cu introducerea pe piata a campaniei de reduceri cu ocazia Black Friday, nu face altceva decat sa schimbe obiceiul de consum al…. Sursa Interviu cu seful Lenovo: Romanii aleg fie produse foarte scumpe, fie chilipiruri, dar sunt extrem de sensibili la pret. Fenomenul promotii dupa promotii, reduceri peste reduceri trebuie sa disparawall-street.ro.

Urmareste site-ul nostru si pe Facebook la adresa de web https://www.facebook.com/StiriITC si pe Twitter la adresa https://twitter.com/stiri_itc_ro. Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea. Nu rata celelalte stiri it. Vezi titlurile cele mai importante din categoria aceasta urmand linkurile de mai jos.