De ce este roșu, galben ori portocaliu butonul „adaugă în coș”. Neuromarkentigul și comportamentul cumpărătorului

octombrie 16 04:59 2021

Stiinta si Tehnologie: De ce este roșu, galben ori portocaliu butonul „adaugă în coș”. Neuromarkentigul și comportamentul cumpărătorului

 

Suntem toți consumatori. Iar o industrie uriașă, cea care vinde, orice, vrea să știe cât mai multe despre noi, cum ne comportăm în calitate de cumpărători. Comportamentul consumatorului este un domeniu de confluență al mai multor discipline: psihologie, sociologie, marketing sau economie comportamentală. Recent, tehnologia modernă și progresele din neuroștiințe vin să completeze ceea ce știm despre consumatori.

. Sursa De ce este roșu, galben ori portocaliu butonul „adaugă în coș”. Neuromarkentigul și comportamentul cumpărătorului – scientia.ro.

Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea.  Nu rata celelalte stiri din din Stiinta si Tehnologie. Vezi titlurile cele mai importante in sectiunea de mai jos.