Stiinta si Tehnologie: Cum ne putem proteja de mesajele subliminale
În anii ’50, omul de publicitate James Vicary a generat entuziasm şi nelinişte totodată atunci când s-a lăudat cu succesul „reclamelor subliminale” realizate de el. Prezentarea pe ecran a cuvintelor „Bea Coca-Cola” sau „Mănâncă popcorn”, în mijlocul filmului, prea repede pentru a fi detectate în mod conştient, a avut efectul de a creşte cumpărarea de băuturi răcoritoare şi gustări în rândul celor ce merg la cinema sau aşa a pretins el.
. Sursa Cum ne putem proteja de mesajele subliminale – scientia.ro.
Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea. Nu rata celelalte stiri din din Stiinta si Tehnologie. Vezi titlurile cele mai importante in sectiunea de mai jos.
citeste mai multe stiri
Alte stiri din presa online din Romania
citeste mai multe stiri
Alte stiri din presa online din Romania
citeste mai multe stiri